این هم یه نظره !!! ولی تعصبی !!! مایی که هنوز در مورد توانایی این سی پی یو خبر نداریم چه طور باید اونو با اینتل مقایسه کنیم ؟ یا اینکه انویدا بعد از چندین ماه تاخیر نسبت به ای تی آی سری جدید گرافیکهاشو رونمایی کرده ! نشد دلیل برتری !
این هم یه نظره !!! ولی تعصبی !!! مایی که هنوز در مورد توانایی این سی پی یو خبر نداریم چه طور باید اونو با اینتل مقایسه کنیم ؟ یا اینکه انویدا بعد از چندین ماه تاخیر نسبت به ای تی آی سری جدید گرافیکهاشو رونمایی کرده ! نشد دلیل برتری !
DX400
rezaaghili (13-03-10), ripek (13-03-10)
باید بگم اون اندازه هم بیخبر نیستیم AMD تا bulldozer را بده بیرون لطف میکنه و از همون معماری Deneb استفاده میکنه حالا در نظر بگیر 12 تا هسته بر پایه Deneb با فرکانس 2Ghz حقیقتا چقدر توانایی میتونن داشته باشن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad1985 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رونمایی دیرتر هم دلیل برتری NVIDIA نیست اونچه گرافیک NVIDIA را برای من جالب میکنه توانایی cGPU اون و محاسباتی اون هستش و همچنین پشتیبانی از C++ , Fortran .
aadam (14-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks